لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان
سه شنبه 30 مهر 1398برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : مدیر

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 

چهار شنبه 24 مهر 1398برچسب:, :: 12:20 ::  نويسنده : مدیر

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.

 

انتخابات سالم

 

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رازهای موفقیت در انتخابات

 

مایارمیر محقق و مشاور انتخاباتی

 

باید اذعان کنم که  موفقیت در انتخابات رابطه معنی دار دارد با طول مدت زمان و دوم انتخاب مشاوران حرفه ای امین و صدیق و وفادار که می تواند قدرت شما را بسیار

بسیار افزایش دهد. این مقاله برای این منظور تهیه و تولید شده است و هیچجنبه و گرایش سیاسی نداشته و ندارد. برای اطلاع دقیق از وضعیت و تطبیق آن با امروز و

الگو برداری مناسب و حرفه ای باید پروسه ثبت نام برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را که  از ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ آغاز شد را کاملا به دقت مورد بررسی و

تحلیل قرار دهیم.

با توجه به تحقیقات تیم ما در ان سالها حدود بیش ازچهار صد و هفتاد نفر در ان زمان اقدام به ثبت نام نمودند که شورای نگهبان طبق سنت سیاسی نظارتی خود و با

توجه به ضوابط مدون خود فقط و فقط به چهار نفر اجازه ورود به عرصه رقابت  انتخابات ریاست جمهوری را اعطا نمود. شاید برای یک انتخابات سالم  و گسترده تر باید

نسبت به تائید صلاحیتها و یا رد صلاحیتها تجدید نظر بسیار گسترده تری را با توجه به زمان بسیار مهم و سر نوشت ساز کنونی در دستور کار قرار داد. چهار کاندیدای تائید

راز موفقیت در انتخابات

انتخابات سالم

صلاحیت شده در ان دوره عبارت بودند از:

  • محسن رضائی
  • مهدی  کروبی
  • میرحسین موسوی
  • محمود احمدی نژاد

 

 


لطفا فیلم مشاور انتخاباتی را ملاحظه فرمائید  https://www.aparat.com/v/xIv2J


 

در انتخابات سال ۱۳۸۸ ما با مشارکت بسیار بسیار بالا و غیر قابل پیش بینی روبرو شدیم که نویسنده این مقاله هم حتی تصور آن را  با توجه به حجم گسترده تبلیغات

ماهواره ای و دشمن هرگز پیش بینی نمی کرد. ما در این انتخابات بارکورد بی نظیر بیش از ۵درصد  روبرو شدیم که بسیاری از کارشناسان و حتی صاحب نظران سیاسی

را در آن زمان کاملا متعجب و بهت زده ساخت.

 

راز موفقیت در انتخابات

راز موفقیت در انتخابات

انتخابات سالم و برند سبز

 

 

هرچند در آن زمان برای اولین بار از هویت بصری و همچنین هویت احساسی برند در برند سازی استفاده گردید اما استفاده و

توصیه رنگ سبز یکی از کاربردهای علمی و عملی انتخابات برای اولین بار در کمپین میرحسین موسوی صورت گرفت کاری که

تداوم ان در دولت روحانی و در حزب اعتدال اما با نگاه و رویه دیگر کاملا متبلور گردید.

آری هواردارن میرحسین موسوی با رنگ سبز که نوعی نشانه سادات است پابه عرصه انتخابات نهادند. با تمام اقبالی که بسیاری برای میرحسین موسوی و تیم او

مترسم بودند اما در نهایت و طبق آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت کشور دولت محمود احمدی نژاد، ۲۴ میلیون رأی را توانست به نفع خود تصاحب نماید و پیروز

انتخابات ریاست جمهوری گردد. بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت کشور میرحسین موسوی فقط توانست کمی  بیش از ۱۳ میلیون رأی کسب کرد و در

کمال تعجب با اختلاف فاحش انتخابات را به محمود احمدی نژاد واگذار نمود. شاید در این قسمت بد نباشد که نگاهی دقیقتر  به آمار  کاندیداهای منتخب سال۱۳۸۸ و آن

https://www.mazyarmir.com

انتخابات سالم

زمان هم داشته باشیم که به شرح زیر است:

 

مجموع آراء ۳۹۱۶۵۱۹۱ رای با مشارکت بیش از ۸۵ درصد بود

نفر اول آقای محمود احمدی‌نژاد: ۲۴۵۲۷۵۱۶ رای معادل ۶۲و۶۳درصد

نفر دوم آقای میرحسین موسوی: ۱۳۲۱۶۴۱۱ رای معادل ۷۵و۳۳ درصد

نفر سوم آقای محسن رضایی:  ۶۷۸۲۴۰ رای معادل ۷۳و۱درصد

نفر چهارم  آقای مهدی کروبی: ۳۳۳۶۳۵ رای معادل ۸۵ /۰درصد

آراء باطله هم حدود ۴۰۹۳۸۹ رای بوده است که معادل ۱ و ۰۴ درصد کل آرا در این دوره بوده است که درصد بالیی را تشکیل

داده است.

 

البته کاملا قابل انتظار بود که نتایج اعلام شده، اعتراضات گسترده و بسیار  زیادی را ایجاد نماید چرا که میرحسین موسوی در ساعات آخر روز رأی گیری و در  یک اقدام

کاملا غیر حرفه ای و روز ۲۲ خرداد در کنفرانس خبری گفت که او پیروز انتخابات است و با قدرت محمود احمدی نژاد را پشت سر قرار خواهد داد و….

پس از این گفتگوی مطبوعاتی وزارت کشور فردای آن روز در اظهار نظری کاملا مخالف و  متضاد با ستاد میرحسین موسوی، محمود احمدی نژاد را با کسب بیش از ۶۳

درصد آرا برنده دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمود . میرحسن موسوی و مهدی کروبی هر دو  از پذیرش نتایج انتخابات سرباز زدند و با یک رفتار کاملا غیر

حرفه ای و با حضوردر جمع معترضان خیابانی نشان داند که قصد ندارد به نتایج اعالم شده از سوی وزارت کشور تن در دهند.آنها معتقد بودند انتخابات سالم نبوده است

تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و انتخابات سالم

به عنوان  یک مشاور حرفه ای بایسته است که از تمامی داستانهای انتخابات در ادوار قبل و علل موفقیتها و شکست های انتخابات درس گرفته و الگو برداری نموده و آنها

را به دقت  تحریر نموده و نقشه استراتژیکی برای ادامه راه تهیه و تدوین نمائیم . قبل از هر سخنی بایسته است نگاهی اجمالی داشته باشیم به بیانات امام و همچنین

دستورات اکید مقام معظم رهبری برای داشتن انتخابات سالم :

بیانات رهبر انقلاب در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه‌السلام)  ایشان با برشمردن سه هدف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دشمن در مواجهه با

جمهوری اسلامی، فرمودند که «هرگز نقشه دشمن را کامل نکنید»

-از آقایان کاندیداها و دوستان آنان انتظار دارم که اخلاق اسلامی- انسانی را در تبلیغ برای کاندیدای خود مراعات؛ و از هر گونه انتقاد از طرف مقابل که موجب -اختلاف و

هتک حرمت باشد خودداری نمایند. (پیام به ملت ایران، ۱۴ / ۱۰ / ۵۸، صحیفه امام، ج ۱۲، ص ۱۲)

 

 

 رازهای موفقیت در انتخابات

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رازهای موفقیت در انتخابات

 


لطفا مقاله مشاوران انتخاباتی حرفه ای کلیدهای موفقیت در انتخابات سال ۱۳۹۸ را مطالعه فرمائید


 

 

مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و انتخابات سالم

 

در مناظره بین محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی که یکی از جنجالی ترین مناظرات انتخاب تا آن زمان بود . مناظرهای که بنا به گفته جناب آقای مجید دانشور ـ دبیر

وقت ستاد انتخابات صدا و سیما  فقط حدود ۵۰ میلیون نفر در داخل ایران و ۱۵۰ میلیون نفر در خارج از کشور بیننده داشت.

در فضای سیاسی حاکم بر آن روزها، میرحسین موسوی سرسخت ترین و در عین حال  اصلی ترین رقیب محمود احمدی نژاد محسوب می گردید .از این رو دو رقیب اصلی

این انتخابات در جریان این مناظرات تا دندان مسلح ظاهر شدند و با چنگ و دندان به یکدیگر بدون هیچ چشم پوشی و اغماضی حمله ور مشدند آنهم بدون در نظر گرفتن

مصلحت نظام.

باید اذعان کنم که محمود احمدی نژاد که در سال ۱۳۸۴ ناگهان و فقط به دلیل تقابل با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رقیب اصلی، رای بسیاری را به سمت

خود جذب نموده بود در این دوره نیز با سوار شدن بر احساسات و …..  از ترفند سیاه نمایی و معرفی میرحسین موسوی به عنوان مهره و عامل  هاشمی رفسنجانی

سود مضاعف و بسیار زیادی نصیب خود نمود به نظر می رسد پافشاری بر  استراتزی صراحت و بیان چشم در چشم به میرحسین موسوی و گفتن این مهم که باور ما این

است که صحنه گردان اصلی آقای هاشمی است . باعث شد حتی آقای موسوی کاملا استراتژی های خود را از یاد ببرد و آنقدر طوفانی عصبانی شود که در ادامه مناظره

کاملا دچار تزلزل فکر و روحی و بیانی گردد و مخصوصا شاه بیت غزل بگم بگم های گاه بیگاه احمدی نژاد میرحسین را تا سرحد جنون با خود به قهقرا برد.

 

تمرکز راز پیروزی در یک انتخابات سالم

 

مازیار میر به شدت معتقد است پیروزی و یا عدم پیروزی کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری و یا مجلس و یا شورای و یا حتی اصناف منوط به تمرکز استراتژیک فرد و تیم

او خواهد بود و لاغیر .

آری معتقدم اقای احمدی نژاد با تکیه بر بهم زدن تمرکز رقیب چه میرحسین و چه کروبی از ذهنیت سازی و بحرانسازی در انتخابات حداکثر استفاده را می برد او با

کشاندن مباحث به سمت آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده او و همچنین آِیت الله ناطق نوری و نزدیکان آنها را مورد اتهامات متعدد اقتصادی قرار می داد فارغ از این

مهم که این مطالب صحت داشت یا خیر اما توانست با ذهنیت سازی و تخریب گستده افراد بزرگی در کشور که منشاء نفوذ و قدرت و رای بودند حجم عظیمی از آرای

انتخابات را به سمت خود جذب نماید. آری او مرحوم رفسنجانی و فرزندانش را صراحتا به »فساد گسترده اقتصادی« متهم نمود. «این موارد از متن این مناظره ها پیاده

سازی گردیده و نویسنده بهیچ وجه با آنها موافق نبوده و نیستم»

البته شاید بد نباشد نگاهی اجمالی به مناظره آقای احمدی نژاد و مهدی کروبی هم داشته باشیم . این مناظره هم از اقبال بسیار زیادی در بین مردم برخوردار بود

اری این مناظره مطابق پیش بینی کارشناسان از اقبال بسیار گسترده ای برخوردار بود. این منظره حدود ۴۰ میلیون نفر در داخل کشور شاهد ان بودند و از اقبال بسیار

زیادی حتی در خارج از کشور برخوردار بود و میلیونها نفر آنرا ملاحظه نمودند استفاده از استراتزی تهدید و لایه پنهان و استفاده از فشار حداکثری روی نقاط ضعف کروبی

پیرمرد کم توان و یا به نوعی ناتوان و بیمار و عصبی که به راحتی در بازی او اسیر شده بود ومخصوصا برهم زدن تمرکز کروبی در هر دقیقه از این مناظره کاملا ملموس بود.

احمدی نژاد از کروبی درباره اتهامات اقتصادی او همچون دریافت ۳۰۰ میلیون وجه نقد از »شهرام جزایری« پرسید و….

در پایان مشاوران انتخاباتی و کاندیدهای منتخب انتخابات در هر لایه و صنفی که هستند باید از این اتفاقات درسهای زیادی اخذ کنند و برای انتخابات سالم و در هر

انتخاباتی نیم نگاهی به این وحدت رویه ها و لایه های پنهان هرکدام از این اتفاقات داشته باشند.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رازهای موفقیت در انتخابات

رازهای موفقیت در انتخابات

 

 

مازیار میر محقق و مشاور انتخاباتی 

یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 10:10 ::  نويسنده : مدیر

منبع : روغن Z1

روغن Z1

کاربردهای روغن Z1

جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.

همچنین و جود افرودنی هایی نظیر آنتی فوم در روغن آب صابون ، باعث جلوگیری از تشکیل کف در هنگام گردش سیال در ماشین گردیده و با استفاده از مواد آنتی باکتریال به مقدار قابل توجهی ، رشد میکروب ها در داخل مخزن دستگاه قابل کنترل خواهد بود.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ تفاوت دیگر در رنگ امولوسیون است که کولانت تراش دارای رنگی شفاف و در نتیجه قابلیت دید بهتر اپراتور حین ماشینکاری را دارا میباشد.

مزایای روغن Z1

خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
تشکیل امولسیون پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت روان کنندگی عالی
ضد خوردگی

شرکت صنایع شیمیایی دلفین مفتخر است بخشی از دستاورد های خود در زمینه تولید محصولاتش اعم از روغن آب صابون ، آب صابون تراشکاری ، روغن حل شونده ، روغن Z1 و کولانت تراش و انواع روان کارهای صنعتی و ... را در قالب مقالات علمی با شما به اشتراک بگذارد. سعی می شود در آینده مقالات علمی و پرباری را قرار دهیم و این قسمت را همیشه به روز نگه داریم.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    پيوندها
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: